Marco Borsato

Marco Borsato forum voor en door fans
Het is di sep 07, 2010 04:35

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuw huisje gevonden voor onze twee hondjes!
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 12:33 
Borsatoweblogger

Lieve (aanstaande) baasje,

Wij zij 2 super lieve jackrussels gladharig wit met zwart en bruin, geent en ontwormt en gezond!
heel sociaal, lief en willen graag spelen en knuffelen
Wij zoeken helaas een nieuw betrouwbaar baasje, omdat wij niet samen gaat met de baby van 6 mnd.
Kinderen vanaf 4 jaar vind we prima!
Quincy is de doerrak van de twee, lekker speels en soms eigenwijs.
Myla is de knuffel beer van de twee, lekker knuffelen doet ze dan ook graag.

helaas "moeten"ze weg, met pijn in ons hart... :(

Myla:
Ras: Jack Russel
geslacht: Teef
geboren: 4-12-2000
Ingeent: ja, (aug. 2009)

Quincy:
Ras: Jack Russel
geslacht: Teef
geboren: 12-4-2003
Ingeent: ja, (aug. 2009)

U krijg alles erbij, het enige dat wij willen dat ze een goed huisje krijgen en samen kunnen blijven:
bench
(honden) lounge kussen
eet/drinkbak (2x)
riem (2x) en borstel
paspoort
voer, koekjes, kluiven en speeltjes
etc.

Advertentie: 328937264

Er mag ook hier gereageerd worden.

Laatst bijgewerkt door poeh30 op ma maart 15, 2010 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Re: Lief baasje of bazinnetje gezocht voor 2 jack russels
BerichtGeplaatst: za maart 13, 2010 18:36 
Borsatoweblogger

Jammer dat ze weg moeten en niet samen gaan met juliie dochtertje...

Al een nieuw baasje gevonden?

Weblog: corsagirl.borsatoweblog.nl

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 14, 2010 10:28 
Borsatoweblogger

Nee nog niemand gevonden. Mensen die we kennen kijken ook voor ons rond.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 14, 2010 14:40 
Borsatoweblogger

Oke dan! Misschien vinden ze snel een nieuw baasje!
Waarom gaat het nu niet meer samen met jullie baby?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo maart 14, 2010 17:36 
Borsatoweblogger

De oudste schijnt toch jaloers te zijn en kan het niet hebben dat ze toch wat minder aandacht krijgt, ookal betrekken we hun er echt wel bij al vanaf de eerste dag. Ze keert zich van de kleine af en kan steeds minder vaak alleen zijn. Ze gaat dan blaffen en dingen slopen (een speen die ze te pakken kreeg en een kussensloop waar ze op ligt) en ook luisterd ze niet meer. Hebben echt alles al geprobeerd, maar het gaat gewoon niet. Ook heeft ze mijn man een keer in de hand gebeten (gelukkig bloede het niet) toen ze op de kop kreeg omdat ze stout was.

We kunnen dan wel de jongste houden, maar worden dan steeds geconfronteerd met de oudste en dan heb je nog steeds geblaf, want ja het blijven jack russels en ze zijn heel lief, maar wel erg blafferig.....al blaft de oudste echt om alles.

Het gaat goed met kinderen vanaf 4-5 jaar en ze moeten gewoon meer aandacht krijgen dan dat ze nu hier krijgen. Geloof me ze mogen overal mee naar toe en worden netjes uitgelaten, gaan ook elk jaar naar de dierenarts voor de inenting en ze krijgen ook speciale brokjes omdat de jongste allergisch is voor vlees en nu krijgen ze zalm met rijst brokjes. Is maar iets duurder dan bv. Bonzo en spelen ook genoeg met ze en verzorgen ze echt goed, maar ze krijgen gewoon wat minder aandacht en daar kan de oudste duidelijk niet meer tegen.

Willen gewoon dat ze samen weg gaan, al zouden ze apart ook kunnen, maar ja ze zijn al zolang samen en zijn bang dat als we ze uit elkaar trekken dat ze elkaar dan gaan missen en dat willen we ook niet.

Staan op de wachtlijst bij het asiel en op marktplaats en informeren al bij mensen die we kennen of zij willen rondvragen zoals ik al aangaf. We zullen zien, maar als jij nog iemand weet houd ik me aanbevolen.

Wil jij anders het op je weblog zetten met een link naar deze pagina. Probeer gewoon van alles, want willen wel het beste voor ze en dat is een goed gezin (baasje,bazinnetje). Iemand die net zo van honden ohoud als wij, alleen wij nemen nooit meer een hond, want dan word je toch telkens herinnerd aan deze 2 schatten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 10:20 
Borsatoweblogger

Man lief belde net. Er heeft iemand gereageerd op de advertentie en het gaat om een stel zonder kinderen die allebei partime werken en die dichtbij een bos wonen en waren op slag verliefd op de hondjes en mijn man heeft ze terug gemaild met nog wat verdere informatie en straks gaat die de mensen bellen en wie weet zijn dit de ideale mensen voor onze 2 schatten. Het is natuurlijk ideaal geen kinderen en dichtbij een bos.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 10:35 
Borsatoweblogger

Dat zou zeker ideaal zijn!!!
Suc6!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 12:28 
Borsatoweblogger

Dank je wel. Alles verder goed met jullie?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 14:09 
Borsatoweblogger

Zoals het nu eruit ziet gaat het door, alleen nog een afspraak maken of wij ze brengen of zij ze komen halen. Bellen vanavond erover terug.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 17:17 
Borsatoweblogger

poeh30 schreef:
Dank je wel. Alles verder goed met jullie?

Ja hoor hier gaat alles goed!!!

Mooi dat t mss nu rond is. Komen de mensen uit de buurt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 19:50 
Borsatoweblogger

Ze worden morgenmiddag opgehaald. Die mensen komen hier naar toe en mij man neemt dan vrij. Zorgen ervoor dat alles klaar staat. Weet je toen mijn man mij belde dat we iemand hadden had ik verwacht die komen vanavond en nemen ze vanavond mee, maar ze moeten van ver komen (richting assen) en zo kunnen we vanavond en morgenvroeg nog afscheid nemen. Ik ben nu alleen even heel verdrietig, want ook al is het het beste het is wel moeilijk en ze hoorden echt bij het gezin, maar ik denk dat ze het daar heel goed krijgen. Opzich wel goed dat ik er morgenmiddag niet bij ben, kan het niet aan. Natuurlijk heeft mijn man er ook last van, maar hij kan zich beter goed houden. Ja het is het beste, maar het is wel heel erg rot en dan druk ik het nog zachtjes uit.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 20:32 
Borsatoweblogger

Ja t is zekers rot en helemaal niet leuk! Zijn hardstikke leuke honden maar ik hoop dat ze het nu ook goed krijgen
Je moet het even verwerken maar nu heb je alle aandacht voor de kleine meid en komt vast goed op langer termijn!
zoals ik las is het allemaal goed geregeld en tot nu toe het beste voor allebei de hondjes.

Suc6 meid!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 15, 2010 21:47 
Borsatoweblogger

Dank je wel lieve reactie en ja het heeft even tijd nodig, maar dit is wel het beste en we kunnen ons zelf niks kwalijk nemen. Hebben alles geprobeerd, hebben van ze gehouden, hebben ze altijd goed verzorgd en ze kwamen niks te kort en willen ze geoon niet scheiden en dat gebeurd nu ook niet en daar zijn we heel blij om.

Denk dat ze het daar ook heel goed krijgen. Ze waren teneerste meteen verliefd op ze en wilden altijd al jack russels en het liefst twee zodat als ze toch allebei weg moeten ze niet alleen zijn en je rijd niet bijna 2 uur als je dit niet wilt toch.

Ja dat word stil morgenavond als ik thuis kom bah.

Profiel  

Berichttitel: Re: Nieuw huisje gevonden voor onze twee hondjes!
BerichtGeplaatst: wo maart 17, 2010 10:20 
Borsatoweblogger

Ja het is hier stil. De kleine meid ligt te slapen en ik ga zo het huishouden doen. Hebben maandagavond even flink gehuild toen we de spullen verzamelde en gisteravond toen ik thuis kwam nog eventjes, maar het is goed zo en beter en ook beter dit dan dat ze naar een asiel waren gegaan.

Het zijn lieve mensen, hebben alle tijd en de ruimte en heel belangrijk geen (kleine) kinderen en willen die ook niet en zijn er allebei op een donderdag niet en voor de rest werken ze partime. Ik geloof dat alleen zij op een donderdag voor eventjes naar huis komt ´s middags om ze uit te laten totdat ze gewend zijn. Namen als dank bloemen en een doos merci mee.

Ja het was moeilijk en zullen het soms nog moeilijk krijgen, maar beter dit dan dat er hier wat was gebeurd met de kleine meid. Ze sturen ons soms nog een mail/foto toe en laten dan weten hoe het gaat, al zal dat later wel verwateren.

Ik denk dat ze het daar goed krijgen/ hebben en we staan hoe moeilijk die beslissing ook was dat er voor 100% achter. Hier komen alleen nooit meer honden, want dat vinden we niet eerlijk tegenover onze hondjes die nu gelukkig een heel lief baasje en bazinnetje hebben gevonden.

Weet je ik liep de laatste maanden op mijn tenen en was zo gestrest. Merkte man lief, mijn ouders, andere mensen die we kennen. Als je 3x dagen alleen thuis bent met je kleine meid en je hebt dan de hele tijd een hond die continu blaft en niet luisterd daar word je echt bijna overspannen van. Mijn moeder had laatst tegen mijn vader gezegd, het gaat niet goed met haar ze is zo gestrest, gespannen. Ja dit is echt beter zo.

Profiel  

Berichttitel: Re: Nieuw huisje gevonden voor onze twee hondjes!
BerichtGeplaatst: wo maart 17, 2010 22:57 
Borsatoweblogger

Mooi dat het goed is gegaan en hopen dat de honden daar een goeie thuis krijgen!
Nu weer lekker bijkomen en even wennen dat er geen 2 honden meer rondlopen.
Je hebt iig nu alle tijd voor je man en kleine meid en even ontstressen of hoe je dat zegt...

suc6!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur